نوشته شده توسط : azar

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهدطرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .تور مشهد زمستان 94شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .تور مشهد نوروز 1395

 

 


روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود. تور مشهد اسفند 94رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافرانتور مشهد زمستان 94و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

 


اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

 اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد .تور مشهد نوروز 1395باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جاذبه های گردشگری مشهد

 

آبشار اخلمد در مشهد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی تور مشهد می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم گردشگران تور مشهد بهار 95 می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. ده اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.در تور مشهد نوروز 95 حتما از این آبشار دیدن کنید.

 

 

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تور مشهد در شهرستان کلات آبشار ارتکند و مناظر زیبای اطراف آن است.ارتکند حدود صدو بیست کیلومتری مشهد به سمت کلات قرار دارد و از جاده اصلی بیست کیلومتر فاصله دارد . پنج کیلومتر آن آسفالت شده و پانزده کیلومتر جاده ی خاکی و ناهموار دارد.این آبشار نسبتا مرتفع که از میان کوههای سرسبز منطقه ارتکند به پایین می‌غلتد چشم‌اندازی بدیع و شگرف را برای گردشگران تور لحظه آخری مشهد بوجود آورده است. منطقه ارتکند به دلیل ارتفاعات و ناهمواریهای طبیعی همواره مورد علاقه کوهنوردان در تور مشهد 95  و نیز ورزشکاران می‌باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین برای گردشگران تور مشهد تعطیلات زمستان 94 هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد زمستان 94 که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

 

 

 

 

هتل طرقبه مشهد که از هتل های چهار ستاره مشهد است در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه جهت زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی تور مشهد و خارجی احداث شده است.این هتل به مساحت 31000 متر مربع و 25000 متر زیر بنا و 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس، کانکت دو تخت مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایش و گرمایش می باشد و مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب درتور مشهد تعطیلات عید 95 یکی ازهتل های 4 ستاره مشهد است و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل می باشد. همچنین سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت 2000 نفر می باشد. جهت رفاه حال مهمانان تور مشهد بهار 95 سرویس گشت درون شهری با خودرو و راننده در اختیار دیده شده است.هتل دارای رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با چشم اندازی بسیار زیبا و از مناطق ییلاقی و در فضای به دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت می باشد و آدرس هتل طرقبه مشهد انتهای بلوار وکیل اباد است .در تور مشهد اسفند 94 این هتل را فراموش نکنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده و مسافران تور مشهد باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جاذبه های گردشگری مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی تور مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مصلی طرق مشهد

مصلی طرق که اکنون به ایوان طرق شهرت دارد در سال 837 هجری قمری در فاصله یک فرسخی جنوب شرق مشهد ساخته شده است و کاربری آن برگزاری نماز در اعیاد متبرکه بوده است. این بنا که در دوره تیموری کاربری مذهبی داشته است و بعنوان مصلی مورد استفاده قرار می گرفته است در حال حاضر در حاشیه غربی روستای طرق قرار گرفته است.مسافران تور مشهدمیتوانند از این مکان تاریخی دیدن فرمایند. این بنا از آجر ساخته شده است و مشتمل بر یک ایوان بلند و دو طاق نما در طرفین ایوان و یک فضای چهار طاقی یا چهار ایوانی در انتهای ایوان می باشد. در گذشته این بنا علاوه بر کاربری مذهبی بعنوان یک سازه معماری زیبا هم گویا مطرح بوده است. در مجموع مشخص است بنای با شکوه و زیبایی بوده است برای مسافران تور مشهد. با توجه به شواهد باستان شناسی که به دنبال پیگردی هایی در مجاورت این بنا مشاهده شده است تقریبا مشخص شده است که مصلی طرق بر روی خرابه های یک بنای آجری دیگر استقرار دارد که ماهیت سازه های آن معماری مشخص نیست ولی مسلما کاوش های باستان شناسی یا پیگردی ها در آینده آگاهی های بیشتری از آن بنای مدفون در زیر مصلی طرق را روشن خواهد کرد.گردشگران تور مشهد لحظات خوبی را در این مکان سپری خواهند کرد. 

مصلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد 95

تور مشهد لحظه آخری

مصلی طرق مشهد

فریزی مشهد

تور مشهد اسفند 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بازار های مشهد

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است . ساختمان های این بازار در چهار طبقه قرار گرفته اند . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود .

بازار مرکزی مشهد

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خور جلب کرده است .

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها دارد .

مطالب مرتبط:

بازار مرکزی مشهد

 

بازار جنت مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. 

هتل هفت آسمان مشهد

 

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین لحظات را تجریه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم یکی از هتل آپارتمان نو ساز مشهد است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ ساخته و افتتاح شده است. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۳۰۰ متر که معادل ۵ دقیقه پیاده روی می باشد و به عبارتی این هتل از هتل های نزدیک حرم مشهد است . در تور مشهد از این هتل آپارتمان زیبا استفاده نمایید. هتل آپارتمان مقدم مشهد که یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد  دارای 36 واحد شامل 18 اتاق دو تخته , 6 اتاق 3 تخته , 12 اتاق 4 تخت با ظرفیت 102 نفر می باشد.با توجه به فاصله کم هتل آپارتمان مقدم تا حرم مسافرین محترم تور مشهد می توانند راحتی را در این سفر و هتل آپارتمان تجربه کنند.

از جمله امکانات هتل آپارتمان مقدم مشهد می توان به : صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) و همچنین ناهار,شام به صورت منو انتخابی اشاره کرد. هتل آپارتمان مقدم مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 60 نفر با وعده های غذایی :

ناهار : چلو کباب جوجه , چلو کباب کوبیده , چلو مرغ , چلو قیمه , چلو قرمه سبزی 

شام : خوراک جوجه , خوراک کوبیده , خوراک شنسل مرغ , همبرگر و هات داگ  میباشد.

هتل آپارتمان مقدم مشهد

 

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات راسپری کنند.

هتل ترنج مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان ترنج مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. در تور مشهد از این مکان زیبا دیدن فرمایید. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

 مطالب مرتبط:

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

بهترین هتل های مشهد

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد. در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در خیابان امام رضا و در سال 1388 افتتاح گردید. موقعیت مکانی هتل پارمیدا مشهد به گونه ای است که مسافرین تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) باید فاصله ای 18 دقیقه ای را طی کنند، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه می باشد. هتل سه ستاره پارمیدا مشهد به امکانات لوکسی مجهز شده است، همچنین در لابی هتل بزرگترین آکواریوم هتلی ساخته شده است که فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد به ارمغان خواهد آورد. برخی از امکانات این هتل لوکس که برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد پاییز 94 فراهم شده اند کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای متنوع، صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی، کافی نت و پارکینگ اختصاصی می باشند. هتل پارمیدا مشهد برای فراهم کردن اوقات خوش و به یاد ماندنی برای مسافرین تور مشهد ویژه محرم 94 امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی را در فضای هتل خود پیاده سازی کرده است. اینترنت وایرلس نیز در فضای لابی هتل در اختیار آن دسته از مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 که به آن نیاز دارند قرار خواهد گرفت که در صورت استفاده از آن باید هزینه اش پرداخت شود.

آدرس هتل پارمیدا مشهد: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 24 ، هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد ویژه محرم 94 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز تور مشهد تعطیلات آذر 94 به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

جاذبه های گردشگری مشهد

در تور لحظه آخری مشهد حتما از این رودخانه دیدن کنید.رودخانه بسیار زیبای پنج دره یکی ازمناطق زیبا و ییلاقی طرقبه را پدید آورده که از رشته کوه های بینالود و درامتداد آن از کوه زیبای فلسکه جاری می شود در طول مسیر از بین دره های پرپیچ و خم ارغوان عبور کرده و درابتدای باغات پنج دره ( پنجدر) به رود دیگری که از روستای کلاته آهن و در امتداد همان کوه جاری است، می پیوندد و سپس به رودخانه بار می رسد.رودخانه و دره پنج دره بسیار مورد استقبال مسافرانتور مشهد قرار گرفته است. این رود پس از سیراب نمودن باغات اطراف به سمت بند گلستان جاری می شود.این رودخانه در طول مسیر خود دره ای زیبا، بکر و توریستی برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 ایجاد کرده است که علاوه بر سرسبزی و سر زندگی، ییلاق مشهدی ها نیز به حساب آمده و بسیار از ساکنان شهر مشهد در این منطقه خوش آب و هوا ویلا دارند.مسیر پیاده روی این منطقه که برای مسافران تور مشهد بسیار دیدنی و دلنواز است، از منطقه رودخانه بار طرقبه آغاز می شود و به سمت سرچشمه رودخانه ادامه می یابد. نقطه تلاقی دو رودخانه کوچک و بزرگ، ابتدای منطقه پنج دره بوده و برای رسیدن به سرچشمه و استخر آن باید مسیر سمت راست را ادامه داد.

 

 

غار دره آل در مشهد در ۲۵ کیلومتری شمال شرق مشهد در مسیر راه کلات نادری واقع شده است که مکانی ست با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند که چشمه ای در مجاورت آن قرار دارد. این غار در روستای آل از دیدنی های این روستاست و در ابتدای جاده دره آل پس از روستاهای اندروخ و کارده قرار دارد. دهانه غار بسیار کوچک میباشد و تا فاصله ۱۰ متری دهانه غار قابل دیدن نیست و علیرغم حضور مردم در در تور مشهد 94 در روزهای تعطیل ، در دره بین روستاهای کارده و آل ، غار از گزند رهگذران در امان مانده است. این غار قدمتی بسیار دارد  تا جایی که کوه نوردان در تور لحظه آخری مشهد اسکلت هایی از انسان اولیه و ابزار او را درون غار یافته اند. عرض غار بین یک تا ۳ متر و عمق آن ۱۰۰ متر میباشد و دهانه غار رو به صورت شکافی در میان سنگ بوده و پرتگاه هایی خطرناک دارد.دیدار از این غار در تور مشهد را فراموش نکنید.

 

 

چشمه سبز در مشهد از جاذبه های طبیعی مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد.رفتن به این چشمه در تور لحظه آخری مشهد سرشار از خاطره می باشد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز برای مسافران تور مشهد آذر 94 در هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای پنج ستاره معروف مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران تور مشهد (S.F.T) است. نام و لوگوی هتل پردیسان مشهددر کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد پاییز 94 که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد آذر 94 در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسان مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

 

هتل پردیسان مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل 5 ستاره قصر طلایی مشهد نام هتلی بی نظیر در شهر مشهد مقدس است. این هتل به صورت پیاده، فاصله 20 دقیقه ای با حرم مطهر دارد و با فرودگاه مشهد هم با ماشین 10 دقیقه فاصله دارد. هتل قصر طلایی ساختمانی 20 طبقه دارد که به عنوان بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مشهد برای گردشگران تور مشهد خودنمایی میکند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که به برخی از جاذبه های گردشگری تور مشهد از جمله گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و آرامگاه نادر دسترسی خوبی دارد. اتاق های هتل قصر طلایی مشهد دارای تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، حمام و سرویسهای ایرانی و فرنگی می باشند. هتل قصر طلایی مشهد برای رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد تعطیلات آذر 94 از فضای لابی، کافی شاپ، لاندری و همچنین امکانات تفریحی مانند باشگاه بیلیارد، سونا و جکوزی بهره میبرد.

آدرس:مشهد, خیابان امام رضا (ع) ,میدان بسیج

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مراکز خرید معروف مشهد

 

مرکز خرید آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه برای سهولت گردشگران تور مشهد 94 می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای بازدید مسافران تور لحظه آخری مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

چشمه های معروف در اطراف شهر مشهد

 

چشمه سبز مشهد از جاذبه های طبیعی تور مشهد در حدود 20 کیلومتری روستای بزرگ گلمکان مشهد و در راه مشهد به قوچان در یکی از بلندترین نقاط رشته کوه بینالود قرار دارد. این چشمه با طول و عرض بسیار زیاد و آب فراوان از قدیم زیبا و بحث انگیز بوده است. این چشمه که در اطراف به وسیله دیواره های کوهستانی احاطه شده است ‌دریاچه ای را تشکیل می دهد که یکی از چشمه های متعدد این محل به نام چشمه اشتها معروف است . اهمیت چشمه سبز در تور مشهد پاییز 94 هوای مناسب و آب مطلوب آن است .

 

 

 

چشمه شاهان گرماب در جاده مشهد - سرخس در 72 کیلومتری مشهد و در نقطه ای کوهستانی واقع است و دارای آب معدنی فراوان با 45 درجه سانتی گراد حرارت می باشد. بنای استخر و دوازده شاه نشین رختکن آن به شاه سلیمان صفوی منسوب است. دیدن از این چشمه را در تور مشهد از دست ندهید.آب چشمه دارای خواص درمانی فراوانی از جمله :‌ بهبود و التیام عفونت های پوستی ،‌ زخم های مزمن، واریس ، ‌رماتیسم ، آرتریت ، آرتروز و کوفتگی و دردهای عصبی می باشد . نوشیدن آب چشمه تا میزان یک لیتر در روز و در سه نوبت نیز توصیه شده است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل جواهر شرق مشهد واقع در خیابان امام رضا می‌باشد که در آبان ماه سال 1393 ساخته شده است و دارای 53 اتاق می باشد که شامل 25 اتاق دو تخته , 25 اتاق سه تخته و 3 اتاق چهار تخته می باشد.این هتل دارای امکاناتی از قبیل: رستوران طلابا سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون بی نظیر سرو غذا بصورت بوفه آزاد و منو انتخابی با متنوع ترین غذاهای ایرانی ، فرنگی و انواع دسرها به همراه سالادها، کافی شاپ ساناز با خدمات تمام وقت به میهمانان تور مشهد و سرو لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنی ها و محیطی ارام و دنج، تندرستی و آرامش با ماساژ در اتاق مخصوص ماساژ،  اتاق چمدان، راهنمای میهمان و پاسخگوی سؤالات میهمانان عزیز تور مشهد و ارائه اطلاعات، بروشور و نقشه شهر مقدس مشهد، خدمات ترانسفر استقبال از شما عزیزان در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد و همچنین راه آهن مرکزی مشهد با فراهم نمودن اتومبیل های مجهز و... آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد پاییز 94 گرامی می باشد.

 

 

 

 

 

 هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دورستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب در خدمت شماست.هتل آزادی مشهد با تعداد ۵۰ باب آپارتمان ۲ خوابه و یک خوابه ۲۹ باب سوئیت  ۴۰ باب اتاق دو نفره وسه نفره با ظرفیت ۴۵۰ نفر بهره برداری شده و دارای  رستوران مرکزی , کافی شاپ , تریا , سالن  چندمنظوره ,  فروشگاههای مورد نیاز میهمانان تور مشهد داخل هتل, پارکینگ , آژانس خدمات مسافرتی , لابی بسیار وسیع و اتاقهای متنوع با ظرفیت های مناسب و چشم اندازهای گوناگون و فضاهای دکوراتیو با بهترین امکانات  و تهویه مطبوع بسیار پیشرفته و هوشمند در خدمت همکاران و مسافرین تور مشهد مهر 94 می باشد.لازم بذکر است که رستوران سنتی ( روف گاردن) , مجموعه ورزشی , سونا , جکوزی نیز بزودی تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
مساحت زیربنای هتل قبل از طرح توسعه ۵۳۰۰ مترمربع بوده و اکنون با توسعه ۸۲۰۰ مترمربعی به ۱۳۵۰۰ مترمربع بالغ شده است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

تفرجگاه کوه سنگي در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است.گردش در این پارک را در تور مشهد پاییز 94 از دست ندهید. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران تور مشهد بسیاری است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران تور لحظه آخری مشهد نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد 94 فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 

پارک کوهسنگی در مشهد

پارک کوهسنگی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مجتمع کوهسر مشهد واقع در انتهای بلوار هاشمیه مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهد می باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غذا خوری به نامهای نیلوفر آبی و رستوران ایتالیایی بونو می باشد . رستوران ایتالیایی بونو دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان تور مشهد مهر 94 خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس موجود می باشد.

 

 

حلیم و شله در مشهد جزو پرطرفدارترین غذاهاست . از رستورانهای قدیمی و با کیفیت مشهد که این غذاها را سرو می کند و دارای طرفداران بسیاری است رستوران بهارستان مشهد است . این رستوران دارای حلیم پزی قدیمی است که سالیان سال هر روز صبح و دم افطار مردم جلوی آن صف می‌بندند .  گوشت گوسفندی تازه و آشپز ماهر باعث شده که  شله و حلیم رستوران بهارستانمشهد ، لقب بهترین را در شهر و همچنین مسافران تور مشهد به خود اختصاص دهد  . در عین حال به باور مشهدی‌ ها حلیم بهارستان از لحاظ کیفیت از شله آن بهتر است.

آدرس : احمد اباد خیابان ملاصدرا-ملاصدرا یک پلاک 47 . تلفن: 05138422977

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد پاییز 94 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل اطلس مشهد از هتلهای سه ستاره شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های شهر است که در دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق ساخته شده است. از جمله امکانات هتل برای مسافران تور مشهد مهر 94 سالن بدن‌سازی، صرافی، پارکینگ، روم سرویس و مرکز خرید می‌باشد. هتل اطلس مشهد دسترسی خوبی به برخی امکانات شهری از جمله فرودگاه و راه‌آهن دارد. از مهم‌ترین مشخصه‌های موقعیتی هتل فاصلهٔ دو دقیقه‌ای تا حرم مطهر امام رضا است. نزدیکی هتل به برخی جاذبه‌های گردشگری تور مشهد چون آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی و مقبره پیر یالان دوز و نیز داشتن امکانات مناسب می‌تواند از دلایل انتخاب این هتل باشد.

هزینه اقامت در این هتل برای کودکان بین 3 تا 7 سال نیم بها و بالای 7 سال یک نفر کامل محاسبه می شود .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد که 125 نوع گونه جانوری ، 49 گونه پرنده ، 61 گونه پستاندار و 10 گونه آبزی در آن نگه داری می شود . این باغ وحش با وسعت 4 هکتار بزرگ ترین باغ وحش ایرا ن به شمار می رود که از سراسر ایران در تور لحظه آخری مشهد و حتی کشور های خارجی برای بازدید از این باغ وحش مراجعه می کنند .باغ وحش وکیل آباد، تنها باغ وحش مشهد و خراسان رضوی می‌باشد. این باغ وحش دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان ميباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و...اشاره كرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرینتور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد تابستان 94 را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

ستوران نسیم لبنان مشهد

اگر دنبال یه جای خاص برای غذا خوردن هستید که فضایی منحصر بفرد داشته باشد و بتوانید از آرامش آن بهره مند شوید ، پیشنهاد میکنیم رستوران نسیم لبنان مشهد را انتخاب کنید . این رستوران محیطی بسیار زیبا و شیکی دارد و میزهای چوبی زیبا با صندلی های بسیار راحت آن در کنار دکوراسیون بسیار مطلوبش ، رستوران را بسیار جذاب تر کرده است.در تور مشهد تابستان 94 وقتی وارد رستوران می شوید فضایی روبروی شما به گونه ای است که انگار به رستورانهای لبنان وارد شده اید . در رستوران نسیم لبنان از مواد غذایی چون سوسیس ، کالباس ، روغن ، سس مایونز و برنج استفاده نمی شود و هرچند وقت یکبار غذای جدیدی به منوی غذا افزوده میشود . منوی غذایی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است . همچنین رستوران دارای پیک رایگان به تمام نقاط مشهد است . قیمت غذاهای رستوران نسیم لبنان مشهد بسیار مناسب است و پیش غذاهای متنوع رستوران از مهم ترین شاخصه های رستوران است .

شماره تماس رستوران نسیم لبنان مشهد :38484010
آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد , سه راه ادبیات -مقابل جهاد دانشگاهی رستوران نسیم لبنان رستوران نسیم لبنان

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تیر 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد مرداد 94  به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد تابستان 94 که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد آرامگاهی با گنبدی زرد و آبی رنگ می باشد که دارای ترکیبات بسیار زیبایی می باشد که آرامش دلنشینی را ایجاد کرده است . مسافران تور مشهد 94 از بازدیدکنندگان این آرامگاه زیارتی می باشند .پیر پالان دوز مشهد چشم داشتی به مال دنیا نداشت , انتخابش خدا بود و خداوند هم او را به جایگاه بزرگی رساند. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد از زیارتگاه های قدیمی شهر مقدس مشهد می باشد. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد در آغاز در انتهای خیابان نواب صفوی در دوره سلطان محمد خدابنده ایجاد شد , سپس این آرامگاه بعد از انقلاب بازسازی شد و حالا زیارتگاهی آرام بخش در فضایی زیبا می باشد که مسافران تورمشهد جذب این آرامگاه زیبا می شوند, آرامگاه پیر پالان دوز مشهد دارای گنبدی به شکل پیازی با ایوانی آجری و کاشی های فیروزه ای بسیار زیبا ساخته شده است و به شکل چهار ضلعی می باشد. آثاری از نقاشی هایی که به دوره صفویان مربوط می باشد بر روی سقف دیده می شود . به این دلیل پیر پالان دوز شهرت گرفته است که برای گذراندن معاش خود پالان دوزی می کرده است. این آرامگاه همانند آرامگاه حر عاملی  از 4 آرامگاهی می باشد که به حرم امام رضا (ع) نزدیک می باشد و در ضلع شرقی خیابان نواب صفوی واقع شده است. 

 مطالب مرتبط :

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

تور مشهد 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 

 

 

 

 

 

دریاچه چالیدره مشهد

 

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.

 

 

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد اولین شبیه ساز ساخته شده در ایران می باشد که متشکل از یک تونل عمودی است و از طریق هفت فن عظیم سرعت باد را به 250 کیلومتر در ساعت می رساند و فرد با فشار هوا در فضای تونل معلق می شود . از این شبیه ساز نمونه های دیگری نیز در برخی از کشورها ساخته شده است که هدف از ایجاد آن آموزش به چتربازان بوده که امروزه از آن به عنوان یک وسیله تفریحی نیز استفاده می شود . این شبیه ساز به گونه ای است که احساس سقوط از هواپیما را برای کسی که بر فراز آن شناور است بوجود می آورد . این وسیله بدون آنکه کوچکترین خطری فرد را تهدید کند لحظات مهیجی را برای فرد به وجود می آورد .

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

 این شبیه ساز در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ایجاد شده و شامل قسمت های زیر می باشد : 

محوطه تونل باد ، بخش اداری ، آموزشی و سرویس های بهداشتی ، بخش های خدماتی نظیر کافی شاپ و فست فود ، فضای سبز و معابر و ...

این شبیه ساز دارای محوطه پرواز به شکل چند ضلعی می باشد که تا 4 نفر می توانند در آن به صورت همزمان شناور شوند و تا آخر سال 93 افتتاح می گردد . 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شبیه ساز سقوط آزاد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

فرهنگسرای بهشت مشهد

این فرهنگسرا در سال 1310 ساخته شده  و مربوط به دوره اول پهلوی می باشد . اولین کاربری این فرهنگسرا دبیرستان مستوفی بوده که بعد از آن به عنوان تالار عروسی از آن استفاده می شده است . این عمارت زیبا در خیابان امام خمینی و در غرب بلوار مدرس قرار دارد .

فرهنگسرای بهشت مشهد

فرهنگسرای بهشت مشهد

در طی سال های اخیر این مکان زیبا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده و بازدید از آن خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگسرای بهشت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

برج تجاری آلتون مشهد

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران تور مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: برج تجاری آلتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید خورشید مشهد

این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع واقع شده است که شامل 9 طبقه و 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این بازار جزو یکی از بازارهای مشهد می باشد که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است و اکثرا از این بازار دیدن می کنند تا علاوه بر خرید از این مرکز به بازدید از فضای زیبای آن هم بپردازند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز انواع مختلف پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و ... موجود می باشد همچنین این مرکز مجهز به چندین پله برقی و آسانسور می باشد .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید خورشید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل با حرم در حدود 5 دقیقه و با فرودگاه بین المللی مشهد 8 کیلومتر فاصله دارد. مسافرین تور مشهد میتوانند از امکانات هتل هلیا مشهد که عبارتند از رستوران، لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی بهره مند شوند. اتاق های هتل هلیا مشهد همگی مجهز به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل هلیا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز در محدوده لابی در اختیار میهمانان قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد


برچسب‌ها: هتل سلام مشهد, هتل, هتل در مشهد, رزرو هتل, هتل خوب
+ نوشته شده در  سه شنبه شانزدهم دی 1393ساعت 16:13  توسط chaharfasl  |  نظر بدهید

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل براي رفاه مسافران تور مشهد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان و مسافران تور مشهد میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل براي رفاه مسافران تور مشهد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان و مسافران تور مشهد میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل توریست توس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریور مشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد  و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد  در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد