نوشته شده توسط : azar

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد که 125 نوع گونه جانوری ، 49 گونه پرنده ، 61 گونه پستاندار و 10 گونه آبزی در آن نگه داری می شود . این باغ وحش با وسعت 4 هکتار بزرگ ترین باغ وحش ایرا ن به شمار می رود که از سراسر ایران در تور لحظه آخری مشهد و حتی کشور های خارجی برای بازدید از این باغ وحش مراجعه می کنند .باغ وحش وکیل آباد، تنها باغ وحش مشهد و خراسان رضوی می‌باشد. این باغ وحش دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان ميباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و...اشاره كرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرینتور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد تابستان 94 را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

ستوران نسیم لبنان مشهد

اگر دنبال یه جای خاص برای غذا خوردن هستید که فضایی منحصر بفرد داشته باشد و بتوانید از آرامش آن بهره مند شوید ، پیشنهاد میکنیم رستوران نسیم لبنان مشهد را انتخاب کنید . این رستوران محیطی بسیار زیبا و شیکی دارد و میزهای چوبی زیبا با صندلی های بسیار راحت آن در کنار دکوراسیون بسیار مطلوبش ، رستوران را بسیار جذاب تر کرده است.در تور مشهد تابستان 94 وقتی وارد رستوران می شوید فضایی روبروی شما به گونه ای است که انگار به رستورانهای لبنان وارد شده اید . در رستوران نسیم لبنان از مواد غذایی چون سوسیس ، کالباس ، روغن ، سس مایونز و برنج استفاده نمی شود و هرچند وقت یکبار غذای جدیدی به منوی غذا افزوده میشود . منوی غذایی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است . همچنین رستوران دارای پیک رایگان به تمام نقاط مشهد است . قیمت غذاهای رستوران نسیم لبنان مشهد بسیار مناسب است و پیش غذاهای متنوع رستوران از مهم ترین شاخصه های رستوران است .

شماره تماس رستوران نسیم لبنان مشهد :38484010
آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد , سه راه ادبیات -مقابل جهاد دانشگاهی رستوران نسیم لبنان رستوران نسیم لبنان

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تیر 94 قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد مرداد 94  به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد تابستان 94 که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین عزیز به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد آرامگاهی با گنبدی زرد و آبی رنگ می باشد که دارای ترکیبات بسیار زیبایی می باشد که آرامش دلنشینی را ایجاد کرده است . مسافران تور مشهد 94 از بازدیدکنندگان این آرامگاه زیارتی می باشند .پیر پالان دوز مشهد چشم داشتی به مال دنیا نداشت , انتخابش خدا بود و خداوند هم او را به جایگاه بزرگی رساند. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد از زیارتگاه های قدیمی شهر مقدس مشهد می باشد. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد در آغاز در انتهای خیابان نواب صفوی در دوره سلطان محمد خدابنده ایجاد شد , سپس این آرامگاه بعد از انقلاب بازسازی شد و حالا زیارتگاهی آرام بخش در فضایی زیبا می باشد که مسافران تورمشهد جذب این آرامگاه زیبا می شوند, آرامگاه پیر پالان دوز مشهد دارای گنبدی به شکل پیازی با ایوانی آجری و کاشی های فیروزه ای بسیار زیبا ساخته شده است و به شکل چهار ضلعی می باشد. آثاری از نقاشی هایی که به دوره صفویان مربوط می باشد بر روی سقف دیده می شود . به این دلیل پیر پالان دوز شهرت گرفته است که برای گذراندن معاش خود پالان دوزی می کرده است. این آرامگاه همانند آرامگاه حر عاملی  از 4 آرامگاهی می باشد که به حرم امام رضا (ع) نزدیک می باشد و در ضلع شرقی خیابان نواب صفوی واقع شده است. 

 مطالب مرتبط :

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

تور مشهد 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar
 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 

 

 

 

 

 

دریاچه چالیدره مشهد

 

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.

 

 

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن تفریحی مشهد,مراکز دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد اولین شبیه ساز ساخته شده در ایران می باشد که متشکل از یک تونل عمودی است و از طریق هفت فن عظیم سرعت باد را به 250 کیلومتر در ساعت می رساند و فرد با فشار هوا در فضای تونل معلق می شود . از این شبیه ساز نمونه های دیگری نیز در برخی از کشورها ساخته شده است که هدف از ایجاد آن آموزش به چتربازان بوده که امروزه از آن به عنوان یک وسیله تفریحی نیز استفاده می شود . این شبیه ساز به گونه ای است که احساس سقوط از هواپیما را برای کسی که بر فراز آن شناور است بوجود می آورد . این وسیله بدون آنکه کوچکترین خطری فرد را تهدید کند لحظات مهیجی را برای فرد به وجود می آورد .

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

 این شبیه ساز در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ایجاد شده و شامل قسمت های زیر می باشد : 

محوطه تونل باد ، بخش اداری ، آموزشی و سرویس های بهداشتی ، بخش های خدماتی نظیر کافی شاپ و فست فود ، فضای سبز و معابر و ...

این شبیه ساز دارای محوطه پرواز به شکل چند ضلعی می باشد که تا 4 نفر می توانند در آن به صورت همزمان شناور شوند و تا آخر سال 93 افتتاح می گردد . 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شبیه ساز سقوط آزاد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

فرهنگسرای بهشت مشهد

این فرهنگسرا در سال 1310 ساخته شده  و مربوط به دوره اول پهلوی می باشد . اولین کاربری این فرهنگسرا دبیرستان مستوفی بوده که بعد از آن به عنوان تالار عروسی از آن استفاده می شده است . این عمارت زیبا در خیابان امام خمینی و در غرب بلوار مدرس قرار دارد .

فرهنگسرای بهشت مشهد

فرهنگسرای بهشت مشهد

در طی سال های اخیر این مکان زیبا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده و بازدید از آن خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فرهنگسرای بهشت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

برج تجاری آلتون مشهد

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران تور مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: برج تجاری آلتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

مرکز خرید خورشید مشهد

این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع واقع شده است که شامل 9 طبقه و 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این بازار جزو یکی از بازارهای مشهد می باشد که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است و اکثرا از این بازار دیدن می کنند تا علاوه بر خرید از این مرکز به بازدید از فضای زیبای آن هم بپردازند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز انواع مختلف پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و ... موجود می باشد همچنین این مرکز مجهز به چندین پله برقی و آسانسور می باشد .

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید خورشید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد مقدس واقع شده است. این هتل با حرم در حدود 5 دقیقه و با فرودگاه بین المللی مشهد 8 کیلومتر فاصله دارد. مسافرین تور مشهد میتوانند از امکانات هتل هلیا مشهد که عبارتند از رستوران، لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی بهره مند شوند. اتاق های هتل هلیا مشهد همگی مجهز به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. هتل هلیا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز در محدوده لابی در اختیار میهمانان قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد


برچسب‌ها: هتل سلام مشهد, هتل, هتل در مشهد, رزرو هتل, هتل خوب
+ نوشته شده در  سه شنبه شانزدهم دی 1393ساعت 16:13  توسط chaharfasl  |  نظر بدهید

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل براي رفاه مسافران تور مشهد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان و مسافران تور مشهد میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

هتل 4 ستاره توریست توس مشهد یکی از هتل های قدیمی و محبوب مشهد می باشد که بیش از سی سال در زمینه خدمات هتلداری فعالیت کرده است. فاصله هتل توریست توس مشهد تا حرم مطهر حدود 23 کیلومتر، تا فرودگاه 30 کیلومتر، تا راه آهن مشهد 18 کیلومتر و تا مجتمع الماس شرق حدود 12 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل توریست توس مشهد همگی از تلفن اختصاصی، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام و سرویس فرنگی و ایرانی بهره مند هستند. این هتل براي رفاه مسافران تور مشهد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 ماشین می باشد. در هتل توریست توس مشهد لابی، لاندری، چایخانه سنتی و کافی شاپ برای گذراندن لحظاتی آرام برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است. میهمانان و مسافران تور مشهد میتوانند برای تفریح در این هتل از زمین تنیس استفاده کنند. در هتل توریست توس مشهد کافی نت هم موجود است ولی اینترنت در لابی و اتاق ها به رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار داده می شود.

آدرس : میدان قائم - ابتدای بزرگراه آسیایی - نرسیده به بیمارستان رضوی ، هتل توریست توس



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل توریست توس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریور مشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد  و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد  در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()